جذب نمایندگی فروش
خانهویدئو سیستم تعلیق خودرو

سیستم تعلیق خودرو

1 دی 1400
0 360
سیستم تعلیق خودرو

گروه جلوبندی خودرو هپتان تولید کننده لوازم یدکی خودرو و قطعات صنعتی به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم یدکی در کشور فعال می باشد. محصولات تولیدی در کارخانه هپتان از ویژگی های برجسته ای برخوردارند. گروه صنعتی هپتان بسیاری از سوالات شما عزیزان در مورد سیستم تعلیق خودرو را گردآوری نموده و در این صفحه در قالب ویدیو به آن ها پاسخ می دهد.

سیستم تعلیق خودرو

وظیفه سیستم تعلیق خودرو چیه؟ چرا سیستم تعلیق اهمیت زیادی در ایمنی دارد؟ طبق چیه و وظیفه اون در خودرو چی هست؟ دلایل و نشانی های خرابی طبق چیه؟

سیستم تعلیق خودرو از سیبک ، فنر ها و کمک فنر ها تشکیل شده است و اصلی ترین وظیفه آن کاهش ضربات وارده به اتاق خودرو توسط سطح جاده است. سطح مسیر هر چقدر صاف باشد ضربه هایی به خودرو و قطعات آن وارد می کند که اگر کنترل نشود توسط سیستم تعلیق می تواند به اتاق و شاسی و بدنه آسیب وارد کند. طبق به عنوان اتصال بین این دو عضو قرار می گیرد.طبق نیروهایی که از جاده به شاسی وارد می شود را کاهش می دهد. اصلی ترین نشانه خرابی طبق صدای جیر جیر و تق تق در جلو بندی می باشد. طبق های تولید شده در هپتان برای نیسان با پیروی از طراحی ژاپن به صورت کاملا فلزی ساخته شده و در تولید آن از گردگیر با جنس مواد اولیه CR ساخت آلمان استفاده شده است.هپتان در تولید محصولات خود با تست های جاده ای و آزمایشگاهی در طول سالیان سال ، این محصول (طبق نیسان) جزو بهترین ها در بازار جا دارد و از قطعات پرطرفدار سیستم تعلیق خودرو می باشد.

 

استعلام شرایط نمایندگی

5/5 - (3 امتیاز)

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.