جذب نمایندگی فروش
خانهپراید گردگير كمک جلو پراید هپتان | کد 163135

گردگير كمک جلو پراید هپتان | کد 163135

27 آذر 1400
0 185
گردگير كمک جلو پراید هپتان | کد 163135

گردگير كمک جلو پراید هپتان از قطعات جلوبندی پراید محسوب می شود که قطعه ای بسیار مهم و کاربردی در ماشین است. این قطعه تولید شده از مواد اولیه درجه یک در شرکت هپتان می باشد که برای نصب بر روی خودرو پراید ارائه بازار و فروشگاه های لوازم یدکی می شود. وظیفه این قطعه محافظت از ورود گرد و غبار به قطعات داخلی و جلوگیری از خروج گریس از محفظه آن است.

گردگیرها از ورود هرگونه ریزگزد، مایعات و گرد و غبار موجود در هوا به قطعات داخلی خودرو جلوگیری می کنند. در کل تمام قطعاتی که روغن کاری یا گریس کاری می شوند، به یکی از انواع گردگیر نیاز دارند. چرا که علاوه بر موردی که گفته شد، مانع از خروج مواد روان کننده ای همچون روغن نیز در این قطعات می شوند.

گردگیر کمک جلو پراید بر روی کمک فنر بخش جلویی خودرو تعبیه می شود و کمک فنر را از هر نظر پوشش دهی می کند و مانع از ورود هرگونه ریزگرد به داخل کمک خودرو می گردد. این گردگیر را معمولا از جنس لاستیک می سازند و در نتیجه از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار است. به همین دلیل از خودرو در برابر عوامل بیرونی همچون فشار بالا، گرما و ضربه محافظت می کند.

این یکی دیگر از مزایای ویژه گردگیر کمک جلو پراید است که آن را به قطعه ای کاملا کاربردی و مفید بدل کرده است. چنانچه قصد تعویض این قطعه را داشتید، حتما مطمئن شوید که کمک فنر جلوی خودرو سالم است و اگر نقصی در آن مشاهده کردید، حتما پیش از انجام کار کمک فنر را تعویض نمایید.

توجه: علاوه بر این قطعه گردگیر کمک عقب پراید هپتان نیز در سایت موجود است. جهت مشاهده محصول کلیک کنید:

گردگیر کمک عقب پراید هپتان

 

جدول مشخصات محصول توضیحات
نوع خودرو پراید
نام محصول گردگير كمک جلو پراید هپتان
کد محصول 163135
تعداد در کارتن 60 عدد
گارانتی یک سال

 

محل قرارگیری گردگير كمک جلو پراید هپتان

این قطعه روی کمک جلو قرار می گیرد.

ویژگی ‌های گردگير كمک جلو پراید

  • کیفیت ساخت بالای قطعات
  • قیمت مقرون به صرفه با توجه به کیفیت قطعات
  • استفاده از مواد اولیه درجه‌ یک در تولید قطعات
  • مقاومت بالا در برابر لرزش و ارتعاشات
  • طول عمر بلند مدت
گردگير كمک جلو پراید هپتان

گردگير كمک جلو پراید

تشخیص خرابی گردگير كمک جلو پرایدهپتان

از جمله علائم خرابی گردگیر کمک جلو پراید می توان به خشک شدن، پارگی و یا ترک خوردن قطعه اشاره کرد. البته این موضوع در عملکرد کمک فنر خودرو نیز اختلال ایجاد کرده و در نهایت باعث خرابی آن می شود. خرابی گردگیر در کلیت موجب خرابی قطعات مرتبط با آن می شود و این موضوع استفاده از گردگیر کمک جلو با کیفیت را به مسئله ای بسیار مهم بدل می کند.

جهت استعلام قیمت گردگیر کمک جلو پراید هپتان کلیک کنید:

لیست قیمت

 

امتیاز دهی post

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.